Bez předplatného

Zákazníkům bez předplatného je poskytována pouze e-mailová podpora v omezeném rozsahu a s delší dobou odezvy. Zároveň však má zákazník bez předplatného možnost selektivně čerpat placenou technickou podporu, která je poskytována nad rámec omezené podpory a je zpoplatněna podle ceníku.

Omezená technická podpora

Pokud zákazník nemá žádnou formu předplatného či jinou službu, která by jej opravňovala k čerpání plné technické podpory, tak je bezplatně poskytován jen minimální rozsah technické podpory, který zahrnuje následující úkony: 

  • podpora ohledně licencování produktů (řešení problémů s aktivacemi, informace o platnosti licencí, nárokované verze apod.)
  • zaslání odkazů ke stažení instalačních dat e-mailem a přístup na stránku Ke stažení
  • základní e-mailová pomoc s instalací produktu (obecné rady k instalaci, předpoklady a doporučené nastavení pro instalaci, interpretace chybových kódů apod.)
  • základní e-mailová pomoc s řešením výkonu/nestability produktu (obecná doporučení pro ovladače, nastavení aplikace a operačního systému apod.)

 

Omezená technická podpora je poskytována pouze prostřednictvím e-mailové podpory s dobou odezvy v rámci dvou pracovních dnů.

POŽADAVEK NA PODPORU    HOTLINE@SOLIDVISION.CZ

 

Placená technická podpora

Pokud zákazník nemá žádnou formu předplatného či jinou službu, která by jej opravňovala k čerpání plné technické podpory, tak může na vlastní žádost čerpat placenou technickou podporu, která je zpoplatněna sazbou podle ceníku.

Placenou technickou podporu je možné čerpat jednorázově nebo dlouhodobě v rámci smlouvy o poskytování technické podpory. Placená podpora je poskytována podle podmínek služby Předplacená podpora, avšak ve srovnání s ní nabízí pro menší zákazníky s nižším počtem požadavků úspornější a tudíž zajímavější řešení.

CENÍK    MÁM ZÁJEM

Jednorázová podpora

  • Jednorázovou placenou podporu můžete využít kdykoliv bez jakýchkoliv přechozích ujednání.
  • Je pouze nutné, abyste každý požadavek na plnou technickou podporu individuálně objednali na základě nabídky, kterou vám zašleme.
  • Fakturovat vám budeme každý jednotlivý požadavek ihned po jeho uzavření.

Smlouva o poskytování podpory

  • Podmínkou je uzavření Smlouvy o poskytování technické podpory, která vám umožní dlouhodobě čerpat plnou podporu bez individuálního objednávání jednotlivých požadavků. Vzor smlouvy vám na vyžádání rádi zašleme e-mailem.
  • Fakturovat vám budeme všechny požadavky hromadně vždy na konci čtvrtletí.
  • Výhodou smlouvy je snazší dostupnost podpory, nižší cena a výrazně menší administrativní zátěž.
  • Zároveň vás smlouva stále k ničemu nezavazuje; pokud nebudete mít v daném čtvrtletí žádné požadavky, tak vám nebudeme nic fakturovat.

Poptávka placené podpory

Vaši poptávku zpracujeme do 4 hodin v provozní době technické podpory. Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.
  • Prezentace
  • Nabídka
  • Zkušební verze
  • Školení
  • Podpora
  • Konzultace
Zajímá mě Šipka
X

Poptávkový formulář

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění podmínek.
Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Žádost o vyzkoušení produktu

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.

Mám zájem o pozici

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobné znění najdete zde.