Bez předplatného
Zákazníkům bez předplatného je poskytována pouze e-mailová podpora v omezeném rozsahu a s delší dobou odezvy. Zároveň však má zákazník bez předplatného možnost selektivně čerpat placenou technickou podporu, která je poskytována nad rámec omezené podpory a je zpoplatněna podle ceníku.
Omezená technická podpora
Pokud zákazník nemá žádnou formu předplatného či jinou službu, která by jej opravňovala k čerpání plné technické podpory, tak je bezplatně poskytován jen minimální rozsah technické podpory, který zahrnuje následující úkony:
- podpora ohledně licencování produktů (řešení problémů s aktivacemi, informace o platnosti licencí, nárokované verze apod.)
- zaslání odkazů ke stažení instalačních dat e-mailem a přístup na stránku Ke stažení
- základní e-mailová pomoc s instalací produktu (obecné rady k instalaci, předpoklady a doporučené nastavení pro instalaci, interpretace chybových kódů apod.)
- základní e-mailová pomoc s řešením výkonu/nestability produktu (obecná doporučení pro ovladače, nastavení aplikace a operačního systému apod.)
Omezená technická podpora je poskytována pouze prostřednictvím e-mailové podpory s dobou odezvy v rámci dvou pracovních dnů.
POŽADAVEK NA PODPORU HOTLINE@SOLIDVISION.CZ
Placená technická podpora
Pokud zákazník nemá žádnou formu předplatného či jinou službu, která by jej opravňovala k čerpání plné technické podpory, tak může na vlastní žádost čerpat placenou technickou podporu, která je zpoplatněna sazbou podle ceníku.
Placenou technickou podporu je možné čerpat jednorázově nebo dlouhodobě v rámci smlouvy o poskytování technické podpory. Placená podpora je poskytována podle podmínek služby Předplacená podpora, avšak ve srovnání s ní nabízí pro menší zákazníky s nižším počtem požadavků úspornější a tudíž zajímavější řešení.
Jednorázová podpora
- Jednorázovou placenou podporu můžete využít kdykoliv bez jakýchkoliv přechozích ujednání.
- Je pouze nutné, abyste každý požadavek na plnou technickou podporu individuálně objednali na základě nabídky, kterou vám zašleme.
- Fakturovat vám budeme každý jednotlivý požadavek ihned po jeho uzavření.
Smlouva o poskytování podpory
- Podmínkou je uzavření Smlouvy o poskytování technické podpory, která vám umožní dlouhodobě čerpat plnou podporu bez individuálního objednávání jednotlivých požadavků. Vzor smlouvy vám na vyžádání rádi zašleme e-mailem.
- Fakturovat vám budeme všechny požadavky hromadně vždy na konci čtvrtletí.
- Výhodou smlouvy je snazší dostupnost podpory, nižší cena a výrazně menší administrativní zátěž.
- Zároveň vás smlouva stále k ničemu nezavazuje; pokud nebudete mít v daném čtvrtletí žádné požadavky, tak vám nebudeme nic fakturovat.
Poptávka placené podpory
- Prezentace
- Nabídka
- Zkušební verze
- Školení
- Podpora
- Konzultace